Użytkownik ma 14 dni od daty otrzymania zamówienia na rozpoczęcie procedury zwrotu.
Należy pamiętać, że produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną etykietą. Kupujący proszeni są o nieusuwanie nie usuwać etykiet ani nie brudzić produktów.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu oryginalne opakowanie nie jest już dostępne i chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami natychmiast w celu uzyskania dalszych instrukcji.
Produkty nie podlegające zwrotowi
Wszystkie spersonalizowane produkty, takie jak flokowane koszulki piłkarskie, narty z zamontowanymi wiązaniami itp. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Jak mogę poprosić o zwrot?
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Aby poprosić o zwrot, przejdź do dedykowanego miejsca, klikając tutaj lub klikając łącze «Zwroty» dla wybranego zamówienia w swojej historii (obszar Moje konto)
Gdy już znajdziesz się na platformie zwrotów, po prostu wykonaj poniższe kroki:
- Identyfikacja zamówienia: wprowadź nazwisko i imię użyte w adresie rozliczeniowym zamówienia, datę i numer zamówienia
- Powód zwrotu: wybierz powód żądania zwrotu
- Produkty do zwrotu: potwierdź, które produkty chcesz zwrócić
- Zatwierdzenie Regulaminu: zatwierdzenie Regulaminu w ten sposób i zobowiązanie się do przestrzegania poniższych warunków:
- Potwierdzam, że przedmioty są w oryginalnym stanie
- Potwierdzam, że przedmioty znajdują się w oryginalnym opakowaniu z etykietami i instrukcjami
- Potwierdzam, że przedmioty nigdy nie były noszone ani używane
Koszty zwrotu
Użytkownik ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot kosztów nie będzie możliwy.
Jeśli jednak jeden z produktów objętych zwrotem jest niezgodny z umową lub wadliwy, co podlega zatwierdzeniu przez nasz dział obsługi klienta, zwrot będzie objęty opłaconą z góry etykietą.
Wadliwe produkty związane z transportem
Jeśli po otrzymaniu zamówienia okaże się, że zostało ono uszkodzone podczas transportu, prosimy o kontakt z nami w ciągu 4 dni roboczych (od otrzymania zamówienia). Po upływie tego czasu nie będziemy rozpatrywać reklamacji.
Aby to zrobić, wyślij nam wiadomość za pomocą naszego formularza kontaktowego podając jak najwięcej informacji na temat elementów związanych z otrzymaniem zamówienia.
Prosimy również o dostarczenie widocznych zdjęć następujących elementów:
- Zdjęcie przedmiotu z widoczną wadą
- Zdjęcie paczki
- Zdjęcie etykiety wysyłkowej paczki
Należy pamiętać, że zdjęcia te są obowiązkowe.
Jeśli żądanie jest kompletne i po sprawdzeniu części, nasz dział obsługi klienta prześle odpowiedź w ciągu 48 godzin roboczych. W przeciwnym razie może obowiązywać dodatkowy czas odpowiedzi.
Czas powrotu
Po zaakceptowaniu wniosku o zwrot masz 15 dni na odesłanie produktów na poniższy adres:
SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCE
Zwrot kosztów
Wszystkie zwroty są dokonywane w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Wymiana artykułów
Galop-Store nie oferuje bezpośredniej wymiany produktów pod względem rozmiaru, koloru lub samego produktu.
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz najpierw zwrócić oryginalny produkt, korzystając z naszej procedury zwrotów, a następnie złożyć nowe zamówienie na żądany produkt w odpowiednim rozmiarze lub kolorze. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu dokonamy odpowiedniego zwrotu pieniędzy.